ایتالیا: اروپا واکنش قاطع به قانون کاهش تورم آمریکا بدهد-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ایتالیا: اروپا واکنش قاطع به قانون کاهش تورم آمریکا بدهد

وزیر اقتصاد ایتالیا از اتحادیه اروپا خواست تا به قانون کاهش تورم آمریکا که تهدیدی برای اقتصاد ملی است، واکنش قاطع و راهبردی بدهد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۳ - ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 17
کد خبر: ۱۶۴۱۵۹

به گزارش راهبرد معاصر جیانکارلو جیورجتی وزیر اقتصاد ایتالیا اعلام کرد که برخی از شرکت‌های این کشور در پی اعمال قانون کاهش تورم واشنگتن، به دنبال انتقال تولیدشان به آمریکا هستند که این یک فاجعه خواهد شد.

اتحادیه اروپا نگران است که طرح 430 میلیارد دلاری واشنگتن با هدف کاهش مالیات برای تولید داخلی در بخش انرژی، ممکن است کسب و کارهای اتحادیه اروپا را به سمت آمریکا جذب کند و به ضرر شرکت‌های اروپایی از جمله کارخانه‌های تولید خودرو شود.

این طرح برای حفاظت از آب و هوا و امنیت انرژی، بزرگترین سرمایه گذاری در مبارزه با گرمایش جهانی در تاریخ ایالات متحده محسوب می شود. این قانون از جمله یارانه برای خودروهای الکتریکی، باتری‌ها و پروژه‌های انرژی تجدیدپذیر "ساخت ایالات متحده آمریکا" را برنامه ریزی کرده است.

با قانون کاهش تورم (IRA) که بایدن در تابستان امضا کرد، آمریکایی‌ها می‌خواهند میلیاردها یارانه برای خودروهای برقی بپردازند - اما به شرطی که در ایالات متحده مونتاژ شوند./تسنیم

کلمات کلیدی: ایتالیا آمریکا
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده